مشاوره حقوقی رایگان توسط وکلای متخصص

مشاوره حقوقی رایگان یکی از رایج ترین و پربازده ترین خدمات گروه وکلای پیشگام است. مشاوره حقوقی رایگان به صورت مشاوره حقوقی تلفنی، مشاوره حقوقی آنلاین (از طریق فضای مجازی) و یا به صورت مشاوره حقوقی حضوری توسط وکیل پایه یک دادگستری متخصص انجام می پذیرد.

پس از برقراری ارتباط، شما گرانقدران به کارآمدترین مشاور حقوقی متصل می شوید. پس از اخذ مشاوره، در صورت نیاز به برقراری ارتباط با وکلای پیشگام، به بهترین وکیل مجموعه در آن حوزه، ارجاع خواهید شد و بعد از بررسی پرونده، راهکارهای حقوقی ارائه می شود.

با توجه به حجم زیاد پرونده های موجود در مراجع قضایی و نیز تعداد زیاد فارغ التحصیلان رشته حقوق، بازار خدمات حقوقی نظیر مشاوره حقوقی و قبول وکالت در دعاوی مختلف بسیار داغ است. همچنین به دلیل رقابتی بودن فضای ذکر شده بسیاری از دفاتر وکالت اقدام به انجام مشاوره حقوقی رایگان می‌نمایند.

اما باید توجه داشت که مشاوره حقوقی بسیار تخصصی است و هر شخصی به صرف داشتن مدرک حقوقی نمی تواند مشاوره حقوقی ارائه نماید. حتی در برخی موارد دیده می‌شود که افرادی که از دانش حقوقی برخوردار نیستند با ارائه مشاوره نادرست باعث لطمه به مال،جان و ناموس افراد جامعه می شود.

مشاوره آنلاین

ویژگی های یک مشاوره حقوقی رایگان

مؤسسات حقوقی و دفاتر وکالت متعددی وجود دارند که اقدام به ارائه مشاوره حقوقی رایگان می نمایند. اما نکته حائز اهمیت این است که، یک مشاوره حقوقی خوب باید ویژگی هایی را دارا باشد.  چراکه، در بسیاری از موارد مشاهده می شود اشخاص از مشاوره حقوقی رایگان و مشاوره حقوقی آنلاین مؤسسات و یا دفاتر وکالت استفاده می نماید. اما چه بسا برایشان هیچ سودی ندارد. بلکه آن ها را گاهاً دچار خسارات مادی و معنوی می نماید.

لذا توجه به نکات ذیل الزامی می باشد:
  • مشاوره حقوقی خوب مشاوره ای است که فارغ از پرداخت هزینه حق المشاوره، تمامی جوانب حقوقی پرونده را واکاوی و مورد تدقیق قرار دهد.
  • مشاور حقوقی خوب مشاوری است که سعی دارد مؤثرترین راه را در راستای پیشبرد پرونده به موکل خویش نشان دهد. تا با کمترین هزینه مالی، به بهترین نتیجه دست یابد.
  • مشاوره حقوقی رایگان خوب مشاوره ای است که مشاوره دهنده نگاهی به مسائل مادی و بازاریابی ندارد و این مورد را موکل (مشاوره گیرنده) به خوبی درک می نماید.
  • مشاوره حقوقی خوب مشاوره ای است که در آن به هیچ وجه حواشی جایی ندارند. غرض از حواشی یعنی، میزان نفوذ در دادگاه، تضمین نتیجه پرونده؛ صرفاً مطالب مربوط به پرونده مورد بحث و گفتمان قرار می گیرند.
  • مشاوره حقوقی خوب مشاوره ای است که موکل از همان ابتدا به صورت کاملاً واقع بینانه با احتمال گرفتن نتیجه آگاه می شود (البته این مورد را نباید با تضمین نتیجه اشتباه گرفت).  همچنین، اگر پرونده جنبه قانونی نداشته باشد، همکاران ما تلاش می کنند تا موکل را از طرح دعوایی که صرفاً منجر به صرف وقت و هزینه می شود، منصرف نمایند.
مشاوره حقوقی آنلاین

راه های استفاده از مشاوره حقوقی

وکلای پیشگام، در راستای ارتباط هرچه آسان ترِ مراجعه کنندگان با مشاوران و وکیل پایه یک دادگستری مجموعه وکلای پیشگام، راه های ارتباطی ذیل را مدنظر دارند:
  • مشاوره حقوقی تلفنی: مجموعه پیشگام تعدادی خط تلفن که هزینه ای جز پرداخت قبض تلفن خود مراجعه کننده که بسیار ناچیز می باشد، ندارد و کاملاً رایگان است را در اختیار مراجعه کنندگان گرامی قرارداده است. باید اشاره کنم این روش، یکی از فراگیرترین و معمول ترین روش استفاده از مشاوره حقوقی رایگان است.
  • مشاوره حقوقی آنلاین: راه دیگری که مجموعه پیشگام در جهت ارتباط سریع تر در نظر گرفته است استفاده از پلتفرم های پیام رسان اعم از واتساپ، ایمیل و… و یا پلتفرم های پیام رسان داخلی می باشد. که این روش نیز هزینه ای جز اشتراک اینترنت برای مراجعه کننده گرامی ندارد.

نکته حائز اهمیت این که؛ مجموعه وکلای پیشگام، مشاوره حقوقی رایگان را صرفاً محدود به تهران و کرج ننموده اند. بلکه، اشخاص ساکن شهرستان هم می توانند از این خدمات بهره مند گردند و سوالات حقوقی و مشکلات خویش را با مشاوران و وکلای پیشگام در میان بگذراند.

مشاوره حقوقی رایگان

تعرفه خدمات مشاوره حقوقی حضوری

آنچه که باید مراجعه کنندگان محترم به آن توجه بفرمایند این است که، مشاوره حقوقی رایگان صرفاً در حل سوالات ساده و کوتاه مراجعین مناسب جهت بهره مندی می باشد. در خصوص سوالات کیس محور و بررسی پرونده هایی که مطروح در محاکم و دادگاه ها می باشند. بهترین بهره جویی زمانی حاصل می گردد که بجای مشاوره حقوقی رایگان از وکیل پایه یک دادگستری متخصص در آن حوزه استفاده نمود. چه بسا زمانی که مریض می شوید به دنبال طبیب متخصص می گردید تا مشکل شما را حل کند. در خصوص پرونده های حقوقی سنگین و یا مطروح در دادگاه ها نیز این مهم ضرورت دارد.

حال سوال اینجاست که میزان حق المشاوره که در خصوص پرونده های مزبور لازم است پرداخت گردد چه میزان می باشد؟

برای پاسخ به این سوال ابتدائاً باید بیان نمود که تعرفه حق المشاوره که ذیلاً به عرض خواهد رسید مشخص است. اما بنابر زمان مشاوره، موضوع پرونده، تجربه وکیل و کیفیت مشاوره صورت گرفته، این مبلغ تفاوت می نماید. البته حق المشاوره به طور معمول، توافقی است و یا از قبل توسط دفتر وکیل تعیین می گردد.

مطابق با ماده ۲۶ آیین نامه تعرفه حق الوکاله، حق المشاوره و هزینه سفر وکلای دادگستری، حق الزحمه ارائه خدمات مشاوره حقوقی در صورت عدم تنظیم وکالت نامه و عدم توافق قبلی به شرح ذیل می باشد:
  • مشاوره حقوقی به ازای هر ساعت: حداقل پنجاه هزار تومان و حداکثر پانصد هزار تومان.
  • تنظیم دادخواست، شکواییه، لایحه، دفاعیه و اظهارنامه: حداقل دویست هزارتومان و حداکثر پنج میلیون تومان.
  • مطالعه پرونده توسط وکیل: حداقل یک میلیون تومان و حداکثر پنج میلیون تومان.
مشاوره حضوری

مشاوره حقوقی رایگان بهتر است یا خیر

گروه وکلای پیشگام، مفتخر است که خدمات مشاوره حقوقی خود را روزانه به طور نامحدود و به صورت تلفنی، آنلاین و حضوری ارائه نماید. اما طبیعی است که پاسخگویی به تمامی سوالات شما گرانقدران در بازه زمانی که مجموعه در طول روز فعالیت می نماید، امری بسیار انرژی بر و طاقت سا می باشد.  همانطور که مستحضر هستید ماهیت سؤالات حقوقی با مسائل مردم آمیخته است. که همین امر موجب می شود تا فشار روانی این مسائل به مشاوره دهنده و یا وکیل نیز در حین مشاوره منتقل گردد.

این امر بسیار پسندیده است که بسیاری از افراد تمایل دارند، ابتدائاً از مشاوره حقوقی رایگان استفاده نمایند تا نسبت به موضوع پیش آمده اطلاع کافی داشته باشد. اما باید توجه داشت، همین مورد موجب می‌شود، تعداد افراد در صف مشاوره حقوقی بسیار بالا باشد.

لذا، مشاوره حقوقی رایگان می‌تواند دارای معایب ذیل باشد:
  • تعداد مراجعه کنندگان اعم از تلفنی، حضوری و آنلاین بالا می رود و مشاورین یا وکلای پاسخ دهنده نیز دچار خستگی می شوند.
  • فرجه مختص به هر مشاوره حقوقی رایگان کوتاه می گردد و به تبع آن، کیفیت مشاوره حقوقی رایگان نیز افول می نماید.
  • به دلیل مراجعه بسیاری از افراد همه موکلین نمی توانند در زمان‌های پیک کاری، به مشاورین یا وکلای پاسخ دهنده ما دسترسی داشته باشند.
مشاوره حقوقی غیر رایگان، دارای تمامی مزایای ذیل می باشد که شما عزیزان می توانید از آن برخوردار گردید:
  • موکلان عزیز برای ادای توضیح درخصوص موضوع و مشکل خویش، نیازمند وقت کافی می باشند تا در کمال دقت و آرامش، پرونده خود را به وکیل خود توضیح دهد.
  • در مشاوره حقوقی غیر رایگان ولو به صورت مشاوره حقوقی آنلاین باشد، شما عزیزان حق المشاوره پرداخت می نمائید. همین امر باعث می شود با مشاوران و وکلای با تجربه‌ تر و متخصص در آن حوزه مشورت نمائید.
  • نکته حائز اهمیت این است که، به طور معمول مشاوران و وکلایی که مشاوره حقوقی غیر رایگان ارائه می‌دهند، دارای دقت و سطح انرژی بالایی هستند. چراکه، با افراد کمتری در طول روز صحبت می نمایند.
در نتیجه:

اگر پرونده حائز اهمیتی دارید و احتیاج دارید درخصوص آن با شخص متخصصی مشورت نمائید، چه بسا حتماً از مشاوره حقوقی غیر رایگان استفاده نمائید.

مشاوره حقوقی برای شهرستانی‌ها

گروه وکلای پیشگام، در راستای رسالت خویش و نیز افزایش سطح آگاهی اشخاص در سراسر کشور، برای اشخاص ساکن شهرستان نیز، طرح مشاوره حقوقی رایگان و مشاوره حقوقی رایگان را مدنظر دارد. اشخاص محترم ساکن شهرستان، می توانند با شماره های ۷-۸۸۶۴۷۸۸۵-۰۲۱ تماس حاصل نمایند. موضوع و مسائل خویش را با مشاوران و وکلای پیشگام در میان بگذارند. این تماس تلفنی، کوتاه و به مدت کمتر از ۵ دقیقه و به صورت مشاوره حقوقی رایگان می باشد.
همچنین، اگر قصد مشاوره حقوقی به مدت طولانی و بررسی پرونده به طور کاملاً تخصصی می باشند و شرایط مراجعه حضوری به مجموعه ما را ندارند، می توانند به صورت تلفنی و به صورت مشاوره حقوقی آنلاین، اما به مدت طولانی تر با وکیل متخصص در آن حوزه مشورت نمایند. تا بتوانند به مسیر حقوقی موضوع خویش آگاه شوند.

چرا مشاوره حقوقی رایگان

دلایلی که موجب می شود تا اشخاص به مشاوره حقوقی نیاز داشته باشند، می تواند متفاوت باشد.  چه بسا، اشخاص نیاز داشته باشند حقوق خود و تعهداتشان را در خصوص موقعیتی که در آن قرار گرفته اند، بدانند. یا بخواهند درصدد رفع مشکل حقوقی و قانونی خود برآیند. باید آگاه باشید در طول روز، با یکسری تعهدات و مسئولیت هایی روبرو می شویم که ممکن است بار حقوقی و قانونی داشته باشد.
شما عزیزان در بسیاری از موارد از لحاظ قانونی به این تعهدات و مسئولیت ها واقف نمی باشید. در نتیجه، بهتر است در کنار شما گرانقدران جهت آگاهی از حقوق مکتسبه خود، وکیلی مجرب و متخصص حضور داشته باشد.
مشاوران و وکلای پیشگام در این راستا، در کنار شما موکلین عزیز می باشند.

وکیل پایه یک دادگستری
1

مشاوره حقوقی

وکیل قوه قضاییه
1

موارد انجام شده

وکیل قوه قضاییه
1

ارجاع شده

پرونده موفق
1

مختومه شده

نحوه دریافت مشاوره حقوقی رایگان

برای دریافت مشاوره حقوقی رایگان کافیست در پایین صفحه روی آیکون سمت راست کلیک کنید سپس اطلاعات ثبت نام کنید و پیام خود را ارسال نمایید. چنانچه نیاز به مشاوره تلفنی باشد مشاور گروه وکلای پیشگام شماره مشاور و ساعت تماس را برای شما ارسال می کند.

قوانین مشاوره تلفنی رایگان:

  1. در مشاوره حقوقی رایگان مدارک شما مورد بررسی قرار نمی گیرد بنابراین چنانچه نیاز به بررسی مدارک دارید لطفاً مشاوره با وکیل پایه یک دادگستری را انتخاب کنید.
  2. مدت زمان مشاوره حقوقی رایگان تلفنی ۵ دقیقه می باشد.
  3. هر کاربر در ماه فقط یک مرتبه حق استفاده از خدمات رایگان را دارد.
  4. هرگونه بی احترامی به مشاور، باعث مسدود شدن IP کاربر خواهد شد.
  5. مشاوره حقوقی رایگان فقط در ساعات اداری امکانپذیر است.
  6. در ارسال توضیحات لطفاً حوزه تخصصی را مشخص کنید تا به مشاور متخصص ارجاع شود. (مثال: امور مالیاتی یا امور املاک)

نحوه دریافت مشاوره با وکیل پایه یک دادگستری

این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

راه های ارتباطی با گروه وکلای پیشگام

مکان
آدرس وکلای پیشگام

خیابان ولیعصر بالاتر از پارک ساعی کوچه سی و شش پلاک ۹ واحد ۱۱۳

مشاوره حقوقی آنلاین
پست الکترونیک

info[at]vakilvan.com
haniimani[at].ymail.com

مشاوره حقوقی رایگان توسط

با وکلاء و مشاوران حقوقی ما آشنا شوید.

keyboard_arrow_up